2015. december 8., kedd

Kincskereső könyv-karácsony

Játék! Játék! Játék! Játék! Játék! Játék! Játék! Játék! Játék! Játék!


Ha emlékeztek még, egyszer már invitáltalak titeket egy kincskereső kisködmönre játékra, ahol is a lényeg az volt, hogy bejegyzésekben elrejtett információk után kellett lehetett nyomozni. Mivel nyakunkon és szívünkben a karácsony lassan, arra gondoltam, egy könyvvel és vele együtt egy mosollyal többet csempészhetnék valaki fája alá idén is, mit szóltok? :)

A tét nem kicsi! A szerencsés nyertes, a Libri Kiadónak hála ugyanis, egy három fantasztikus könyvből álló listából választhatja ki melyiket szeretné a fa alatt magához ölelni.  



Íme a lista tartalma (a kép kattintásra megnő):

Brooke Davis: Az elveszett és meglett dolgok könyve
Jandy Nelson: Neked adom a Napot
Sophie Kinsella: Hová lett Audrey?

Idén is 7 azaz hét nyom van, ahonnan 7 azaz hét információ-kincset, morzsát lehet megtalálni, melyeket összegyűjtve, egy e-mailben várok. A feltett kérdésre a választ minden esetben a bejegyzésben megtaláljátok, szóval, ha megvan a megfelelő bejegyzés, onnan már könnyű dolgotok lesz. :)


A szabályok összefoglalva:

~°°~___________________________________~°°~

 Megfejtésként 7 darab választ várok, a 7 feltett kérdésre (sorrendben) 
 Beküldési határidő: 2015. december 18. péntek éjfél! 
 Email cím: miamonakonyveldeje@gmail.com 
 Tárgy: Kincskereső könyv-karácsony 
~°°~___________________________________~°°~


Nem is húzom tovább a szót és időt, nézzük a nyomokat és elrejtett kincseket. Kalandra fel, jó szórakozást és sok szerencsét! :)


       

1.

Az első nyom: Sőt, rögtön három - egy kalap, egy sétapálca és egy jellegzetes bajusz. Tavaly decemberben olvastam e remek emberről szóló remek könyvet, amelyet ajándékba szántam, ám nem tudtam ellenállni a kísértésnek, és az év egyik legjobb olvasása kerekedett belőle. 
Az első nyomhoz tartozó első kérdés: Milyennek találtam az író stílusát?


~°°~___________________________~°°~

2.

A második nyom: Az előző könyv szerzője olasz, és maradjunk is az olaszoknál, ugyanis januárban Jártam egyet egy másikkal is, akinek ugyan mocskos volt a szája helyenként, de nagyon jól megfogalmazta mindazt, amitől egy magyar lány (nő) is szenved.
A második kérdés: Melyik szerzővel volt hasonló, magamra ismerős, AHA-élményem előtte?


~°°~___________________________~°°~

3.

A harmadik nyom: Az előző bejegyzésnél, ha a Korrajz vonalán indultok tovább, lesz egy könyv, amely egy (főleg kislányok körében) kedvelt gyermeki játékot hordoz a címében és borítóján is, mindezt teszi egy csipetnyi misztikummal megszórva. Máig kellemesen bizsergető emlék az olvasmány, és bár a kor, amiben játszódik már rég letűnt, Hollandia bakancslistás ország lett nálam!
A harmadik kérdésNem kérdés, hanem állítás, melyről döntsétek el igaz vagy hamis: A könyv tempója szerintem gyors és pergő. 


~°°~___________________________~°°~

4.


A negyedik nyom: Idén október végén olvastam a regényt, majd nem sokkal később az írónővel is alkalmam nyílt találkozni, amikor Magyarországra látogatott. A főszereplők (akik a borítón is helyet kaptak) egy vörös hajú kislány, két különös, különc, hóbortos öreg és egy féllábú próbababa. 
A negyedik kérdésA találkozón több okot is említett az írónő miért éppen egy kislány lett a könyve főszereplője, de nekem most elég, ha ezek közül egyet mondtok (írtok).




~°°~___________________________~°°~

5.

Az ötödik nyom: Az előzőleg említett könyvre magára felkerült a Humor címke, mert amellett, hogy megható, tényleg nagyon kedves, sőt néhol abszurd a humora. Volt viszont egy kifejezetten humoros könyv, amit idén augusztusban olvastam, egy (szerintem) nagyon ismert férfi szerzőtől, akit sokáig halogattam. Ez a szerző egyébként nagyon állati! ;)) 
Az ötödik kérdés: Hol játszódik ez a roppant állati könyv (nagy részben)?




~°°~___________________________~°°~

6.


A hatodik nyomNem csak az előző olvasmányt illettem Különös jelzővel, de egy másikat is, amit nem is olyan régen, november elején olvastam, és ami egy (szerintem) hangulatosra sikerült fotó erejéig is megihletett. A könyv szó szerint és átvitt értelemben is nagyon színes!
hatodik kérdésE regény tanulsága szerint mit kell tenni hogy fölébreszd a szellemedet?




~°°~___________________________~°°~

7.

A hetedik, egyben utolsó nyomAz előbb szó volt a találkozóról, most ugorjunk vissza a 4. feladványban említett könyvhöz.   
A hetedik, egyben utolsó kérdésEmlíts egy dolgot a bejegyzésből, ami miatt kíváncsi lennél a könyvre, és szívesen elolvasnád. :) 





Kedves kincsvadászok, remélem kedvetekre való az idei kincskeresés is! Jó szórakozást, hajrá és várom a kincseket, kincsért cserébe! :)


A szabályok összefoglalva még egyszer:

~°°~___________________________________~°°~

 Megfejtésként 7 darab választ várok, a 7 feltett kérdésre 
 Beküldési határidő: 2015. december 18. péntek éjfél! 
 Email cím: miamonakonyveldeje@gmail.com 
 Tárgy: Kincskereső könyv-karácsony 
~°°~___________________________________~°°~




A blogom, a könyvek, a lelkesedésetek és Fortuna legyen veletek,
~°°Miamona°°~

4 megjegyzés:

  1. Ohóó! :) Jó játék, én már teszteltem! ;) Ha még nem ismerném, biztos Audrey-t választanám a nyeremények közül, de így az Elveszett és meglett...-re pályáznék.

    Nagyon jók a képek, főleg az a cuki kavicstappancs. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy számíthatod rád... Mindenben! ♥ :)(szentimentálispillanatroham...)

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon érdekes a játék, remekül szórakoztam és lett új kívánságosságos könyvem is. :) Elküldtem az e-mailt, hátha Audrey nálam landol. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszi, nagyon örülök, akkor már megérte! :) Drukkolok! :)

    VálaszTörlés