2011. december 2., péntek

Fedél csere


Nem is én lennék, ha alighogy elkészül a blogom, nem jutna eszembe költöztetni teljesen máshová :D PuPilla most helyeslően bólogat, kaján kis mosollyal a szája szegletében, így van? :P
Nem baj! A költözésnek technikai oka volt, még pedig az, hogy a freeblog-os sablonok, legalábbis a gyáriak, roppant elavultak, ahogy arra Nima is felhívta figyelmemet, ám én ebből eddig annyit tapasztaltam, hogy nem működött a "kedvenceld a molyon" opció, ami EGET RENGETŐ KATASZTRÓFA!!! Kérdés sem fért hozzá, hogy költözünk!!! :))))




Itt minden szép és jó, a könyves bögrécskémet/ bögrés könyvecskémet megtükröztem, és pillangóim is új otthonra leltek az üvegből kiszabadulva.


Egy barátnőm írta a blogomról: "Jó a dizájn, de remélem otthon nem tartasz üvegben lepkéket!"
Innen is üzenem, hogy nem-nem, már óvodás korom óta nagy pillangó rajongó és tisztelő vagyok, még ha szakértő nem is. Nekem a pillangó ismeretem is addig terjed, mint az autó... Szép és meg tudom mondani a színét! :D


Na lényeg a lényeg, nagyon melengeti a szívemet, hogy máris ennyi kedves komment érkezett (csak az kár, hogy még nem ide... :) De nem siettetek semmit. Vagyis de igen, de attól nem lesz jobb... :D), tehát molyon többen is írtatok kedveset, mint például:

"Jaj de jó! Nagy élvezettel fogom olvasni a bejegyzéseidet! :DDD  Csudaszép a blog :)" 


"De jó, de szép! :))"

Egyik kedvencem:
"Áááá, ezt pont most, amikor nagytakarítanom kéne, mert holnap jönnek anyósék? *jusztseolvasomel"
(Remélem sikerült a takarítás végül :P)

És a legszebb bókok:

"Hajrá, hajrá. :) Már be is raktam a könyvjelzők közé, hogy biztos meg és főleg szem előtt legyen. :)"


"Nagyon szép!! Hajrá:-))  Ha ezt @Pupilla meglátja :-))))))" >> Látta már, nem vett listába, mert tudta, hogy úgyis költözök... :D

"beraktalak a linklistámba :)" >> annyira fenyegetően hangzik, mint a "figyelnek a molyon" és egyben annyira szívet melengető is!!! :)

Szóval, köszönöm nektek a lelkes fogadtatást, és remélem könyv, moly és blog függőségeteket még tudom hová fokozni... =)

2 megjegyzés:

  1. Csupa pillangó, csupa színes kép,
    Betű, szó és meg annyi élmény,
    Szívből jövő könyvek szépségének
    Szívből jövő tárháza idilljének
    Ezeregy kaland, száz meg száz rejtély
    Övezte, feneketlen medrében,
    Mosolyogva, blogját nyújtva feléd,
    Így kíván ma néked Miamona jó éjt!

    VálaszTörlés
  2. Hűűűű, az első megjegyzésem rögtön egy vers!:)
    Köszi, csodaszép... rögtön nyomtam volna a csillagot, de itt nincs... :( :)

    VálaszTörlés