2011. december 4., vasárnap

Piece by piece... (Játék a borítókkal)


Kedves Olvasóim!
(Mert remélem, hogy vagytok... :))

Most bebizonyíthatjátok mennyire szerettek olvasni, játszani és hogy mennyire jó memóriával (vagy kereső képességgel) rendelkeztek! :)

Bizonyára nem én vagyok ez egyetlen, akit egy könyv kiválasztásánál sokszor a borító befolyásol. Bevallom, ha egy borítót szépnek vagy érdekesnek találok, nagyobb az esélye, hogy eljutok a fülszöveg elolvasásáig.

Hát akkor most játszunk egy kicsit a borítókkal!



Randomra kiválasztottam 10 darab könyvborítót, melyekből (remélem elég) rafinált módon egy-egy kis részt kivágtam. Ezekből a darabkákból kellene kitalálni, hogy melyik borítóról is van szó.

Nagyon örülnék a kommenteknek, és ha végre, csevegéseitek által is életre kelne a blogom!
Viszont arra szeretnék kéri mindenkit, hogy a megoldásokat !NE! írjátok ki, hanem a
 miamona.moly@gmail.com  címre küldjétek, tárgyként a bejegyzés címével!

Mivel a képeket én válogattam, így nem nagyon tudom megítélni, hogy mennyire lett nehéz vagy éppenséggel túl könnyű... Ezért örülnék, ha esetleg ezt is kommentben megírnátok, kinek, milyen volt.
Illetve azt is, hogy tetszett-e a játék, mert ha igen, és van rá igény, akkor a jövőben is folytatnám más borítókkal, másfajta játékokkal... :)

~ A határidő: Hétfő éjfél!

És akkor lássuk a medvét... vagyis a képeket! Hajrá! Mindenkinek jó kitalálósdit! :)













23 megjegyzés:

  1. Jó kis játék, egy-két megizzasztott, de sikerült rájönnöm. :) Még ilyeneket!

    VálaszTörlés
  2. Na, ezt örömmel olvasom, mert attól féltem esetleg túl könnyű lett... :)

    Lesz még sok ilyen, ha tetszik! :) Köszi a megoldásokat! Majd nemsokára írok itt eredményt. Hopp határidőt nem szabtam... Hiába, még kell egy kis rutin :)

    VálaszTörlés
  3. nem, egyáltalán nem túl könnyű, meg nem is túl nehéz, pont jó.
    még nem tudom mindegyiket, majd még nézelődök, ha ráérek.:))
    az a jó, hogy némelyik tök ismeretlen, némelyik meg ismerős valahonnan, kíváncsi vagyok, az-e, amelyikre gondolok.:)) (meg persze van, amit csípőből tudok, de abból van kevesebb.)

    VálaszTörlés
  4. Ó, akkor most büszke vagyok magamra! :D

    VálaszTörlés
  5. Rajtam kettő akar kifogni, de nem hagyom magam. :-D

    VálaszTörlés
  6. Jó a játék :) 4 okoz fejtörést, de neki fogok esni és megpróbálom kitalálni azokat is :)

    VálaszTörlés
  7. Sikerült, el is küldtem. :-)) A nyolcadik és a tizedik okozott egy kis fejtörést. :-)

    VálaszTörlés
  8. Hajrá, hajrá, még idő, mint a tenger! :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem a kettes okozott a legnagyobb kihívást, de felötlött bennem, hogy valakinél már láttam...aztán sikerült rátalálni.

    VálaszTörlés
  10. Akinek esetleg nincs meg mind, küldheti ám hiányosan is! :)
    Nyereményen erősen töröm a fejem, és ha még ehhez a legelső játékhoz nem is biztos, hogy össze tudom hozni, majd egy következőre talán már lesz az is. ;)

    VálaszTörlés
  11. Négyet helyből tudtam. 5 nagyon piszkálja a csőröm, és nagyon nem akar eszembe jutni. Az utolsóra meg csak pislogok, mint boci az új kapura. :( Pedig borító lesen vagyok egyfolytában. :D

    VálaszTörlés
  12. egodragon: Az utolsó tényleg elég nehézre sikerült... :) Melyik az, amelyik még nem megy?

    VálaszTörlés
  13. A 2., 3., 4., 6. és a 8. Tudom, hogy láttam már őket, de most ötletem sincs, hogy hogyan találjak rájuk. Majd még körbenézelődök az este folyamán. :)

    VálaszTörlés
  14. Ez olyan idegesítő lehet... Egyszer remélem majd csinál valaki más is ilyet, és én is kipróbálhatom :D

    VálaszTörlés
  15. Én is megcsináltam, de sajnos háromnál nem tudtam :( De azért elküldtem így is :)

    VálaszTörlés
  16. Jaaaaaj, ez nagyon jó játék!! :D Egy-kettő majdnem kifogott rajtam, az 5-ös meg még mindig nem ugrott be... de nem adom fel *.* :DD

    VálaszTörlés
  17. Küldjétek csak, nem baj, ha nem megy mind. Kedden felfedem az összeset! :)

    Ezt pedig bleedcreativity-nek küldöm, és mindenkinek, aki "nem adja fel"! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=ZX7G_7vFi38

    VálaszTörlés
  18. :D Nem is én lennék, ha nem jöttem volna rá, hogy honnan szedted össze épp ezt a tízet ;) Na, de maradjon az én titkom. :P
    Megy a megfejtés mailben :)

    VálaszTörlés
  19. Írd már meg mailben honnan szedtem össze! :D

    VálaszTörlés
  20. Milyen hülyeségeket ír ez, hogy 14:10-kor küldtem a kommentet... :S

    VálaszTörlés
  21. egodragon: tényleg ütős a séró, nagymamámnak van kb. ilyen :)

    VálaszTörlés