2011. december 12., hétfő

Arcképcsarnok (Játék a szerzőkkel eredmény)

Kedves Mindenki!

Meghitt eredményhirdetés ez, mert sajnos nem sokakat ihlettek meg a ki-, el- és megfacsart szerzők. Ennek oka talán az lehet, hogy valószínűleg tényleg túl nehézre sikeredett ez a játék most, bár én, mint készítő, továbbra sem tudom megítélni... De nem baj, nem adom fel, próbálkozom tovább! :)

Összesen 3 darab megfejtés érkezett, ebből egy teljesen hibátlan! Gratulálok Nima! Szép teljesítmény! :)
Gratulálok a többieknek is! :) És köszönöm, hogy részt vettetek... Úgy sajnálom, hogy ajándékkal még nem kedveskehetek, de félig megvalósított ötlet már van, szóval csak idő kérdése! ;)

Továbbra is megéri majd errefelé leskelődni, mert ötletem, mint a tenger... :)

És akkor lássuk, kikkel babráltam ki, ezzel is természetesen a tiszteletemet kifejezve! :)




01. Stephen King

02. J. K. Rowling

03. Cecelia Ahern

04. Paulo Coelho

05. Agatha Christie

06. Philip K. Dick

07. Neil Gaiman

08. Elizabeth Gilbert

09. Murakami Haruki

10. Jodi Picoult

2 megjegyzés:

  1. Na a 6. és 9.ről hallottam, de nem tudtam így hirtelen, hogy fejre ők azok. De a többit eltaláltam. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, róluk bevallom én is csak e játék kapcsán néztem először képet. Csak úgy, mint a 8. és 9.-ről... :)

    VálaszTörlés