2013. április 15., hétfő

Miamona irkál: A változás szele


(we♥it.com)

Ez jutott eszembe, bár lehet, hogy egy kicsit Coelhósra sikeredett... Az ihleteforrás - könnyen kitalálható - Joanne Harris.  :)

A változás szele messziről fújhat, sokáig tarthat, amíg hozzánk ér, útközben sok akadályon akadhat fent és válthat irányt, de ha szorgalmasan, lankadatlanul várjuk és vágyjuk, egy szép napon megérkezik. Ha szerencsénk van, épp egy tavaszi napon lebbenti meg szoknyánk szélét, kap bele hajunkba, vagy épp őszi levelekkel hoz színt életünkbe. Egyet azonban ne tegyünk; ne képzeljük, hogy tornádó lesz, ami ledönt a lábunkról, netalán felkap és olyan helyen pottyant le, ahol lennünk kell. Ó, nem! A változás szele csak szelíden meg-megtaszít. Gyengéden, szerényen terelget. Nem képes minden rosszat elsöpörni, de kezünknek tudja dönteni a seprű nyelét, hogy mi magunk lássunk munkához. A változás szele csak akkor ér valamit, ha idegen, izgalmas tájakról hozott levegőjét mélyen magunkba szívjuk, hagyjuk, hogy átjárja zsigereinket, és elrejtünk belőle egy zamatnyi titkos tartalékot tüdőnk rejtekén.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nagyon Joanne Harris hatása alatt vagyok. És nagyon élvezem! :)

      Törlés
    2. Megértelek...nekem pedig pont jókor jöttek a soraid! Köszönöm!
      Élvezd csak, az egy nagyon jó érzés! Picit irigyellek, lehet, hogy előveszem újra én is...:)))

      Ám most J.R. dos Santost könyvét olvasom...elképesztően jó, de totál más műfaj...:)

      Törlés
    3. Örülök, ha pont jókor "voltam jó helyen". :) Engem mindig elvarázsol az érzékek és érzések kavalkádjával. Az általad említett könyvről nem hallottam még, de majd utána keresek, hátha számomra is van mondanivalója. :)

      Törlés
  2. Biztosan van benne már rutinod...:)
    Úgy látom, hasonlítunk: én is szinte ebben léteztem egy hétig a könyv olvasása után...és sajnáltam, hogy vége...akartam, még-még-még! :)

    Santostól az Isteni Formulát olvasom most, ami Einstein utolsó üzenetét rejti. Az író nagyon alapos a fizika és a matematika terén, így a könyv bár egy regény és jórészt fikció, egyszerűen letehetetlen...ugyanakkor nagyon nehéz, mert nagy koncentrálást és odafigyelést kíván...engem most kizökkentett abból az állapotból, ami már nem tett jót nekem. Épp jókor jött ez is! :)

    VálaszTörlés
  3. Pont így vagyok vele én is. Már előre sajnálom, hogy egyszer végig fogok érni az összes könyvén, de akkor majd újrakezdem. :) Hát a reál tárgyakkal hadilábon állok, de azért majd próbálkozom :))

    VálaszTörlés