2012. február 21., kedd

Postán jött kalap



A mai napon megkaptam életem első recenziós példányát! El sem tudom mondani, mennyire megörültem neki, főleg, hogy a sok minden más közepette teljesen kiment a fejemből, hogy én kértem ilyet... :D


 



A könyv: Georges Simenon - A kísértetek





Hogy hogyan is állok én a krimihez és "pszichológiai bűnregényhez"? Nos, őszintén szólva még fogalmam sincs, eddig nagy ívben elkerültem őket, slendrián legyintéssel és mondván, ez úgysem az én műfajom... Hát most eljött az idő, hogy kiderítsem ennek az állításnak az igazságtartalmát. :) Izgalmas kísértetnek... akarom mondani kísérletnek látszik, és 2011-ben már bebizonyítottam, hogy képes vagyok saját ódon, pókhálós, megvetemedett falaimat döngetni, sőt akár porig rombolni, szóval meglátjuk... Vágjunk bele! :)

A könyvet köszönöm az Agave Kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése