2011. november 29., kedd

Miamona is belevág!


Elérkezett az idő!!!

Eddig csak olvasgattam, irigykedtem, vágyakoztam. Mostanra azonban megérlelődött bennem is, hogy Blogger legyek. Ó, párdon, Bloggerina! :) Hiába, ez a mai kor vívmánya, és ha már van, ne csak arra használjuk, hogy virtuálisan sörözzünk és "bökdössük" egymást!
A könyvszeretetemben tavaly nyomtam egy nagy restartot, amit az én drága barátosnémnak PuPillának köszönhetek! Mert neki köszönhetem, hogy megismerhettem a Moly csodáját is! És a blogjának is lelkes olvasója vagyok, voltam, leszek! :)

Most már belőlem is kikívánkoznak az élmények, kinőttem a moly-értékeléseket! És ez egy dolgot jelent: hogy kapcsolatom a könyvekkel immár tényleg életfogytig akarom, hogy tartson! :) Nem tudnék már elképzelni egy napot sem egy röpke, lopott, vagy hosszú, elnyúlós legális olvasás nélkül.

Hát így jött létre ez a blog! És remélem azért még tudok majd valami újat,Miamonásat nyújtani annak, aki idetéved! Páran, molyról már ismernek, ők nagyjából tudják mire számíthatnak. :)

Hát akkor vágjunk bele...
Ja, hogy már bele is vágtam? :O :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése