2015. február 12., csütörtök

Nicolas Barreau: Micsoda NŐ ez a férfi?!


Te jóságos ég!!! :D 

Ti tudtátok, hogy Nicolas Barreau, akinek a könyvét most olvastam - A nő mosolya - csak álnév mögé bújt, és valójában NŐ????!!!! Bizonyos Daniela Thiele áll mögötte! (Forrás) Hát én most lehidalok! A fordító is csak egy kamu név! (Mármint a külföldi, nem a magyar bár ezek után ki tudja...) Ó szent makréla, ez MEKKORA POÉN! Aki olvasta a könyvet, az érti, hogy miért!!! :D :D :D Aki nem, az gyorsan olvassa el! :) Hát ez feldobta a napomat! És tessék, itt dicsérjük a pasikat, akik hogy tudnak, és kiderül, hogy egy NŐ finom kis keze van a dologban! Éljenek a nők!!! :) Daniela, maga kis hamis!  És milyen gyönyörű, titokzatos démon, igazi femme fatale, már bocsánat, hogy nőként így rajongok, de nézzétek milyen szexisen elégedetten néz, hogy jól megvezetett mindenkit! Furcsa volt nekem is, hogy német az eredeti cím, de reméltem, hogy nem tőlem kérdezi meg majd valaki, erre Bea feltette a kérdést, én meg akkor már utánanéztem! Köszi Bea! :D 

Na kinek okoztam még AHA-élményt? Vagy csak én voltam tájékozatlan? :)

Ja és vajon akkor ki van a képen? Egy fogorvos? ;) :D  

26 megjegyzés:

  1. Wáháháhá :D miután megállapítottam, hogy a pasik írnak jobb romantikust... ehh :D nem állapítok én már meg semmit!
    Tényleg szexi a néni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! :D Jól elföldeltük a nőket, erre tessék! :D A tanulság, hogy ha valami gyanús, tessék utánanézni. :) De ez így volt tökéletes, hogy előbb olvastam, csak aztán tudtam meg. Bocs mindenkitől, akitől elvettem most így ezt az élményt, de ezt nem bírtam magamban tartani :D

      Törlés
  2. Na, bakker! :O Merthogy nem is francia a nő???? :O Ez azért, na! Kicsit illúzióromboló. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, német!!! :D Már olvasva a regényt annyira poén, hogy engem nem rombolt... :)))

      Törlés
  3. Most már csak az érdekel, ki van a fotón:-))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az engem is! :D És hogy ki jár az író-olvasó találkozókra :)))

      Törlés
    2. Utánanéztem: stocfotó!!! Egy fotóügynökség fotói közül választotta a kiadó! Vicces. A nő egyébként több álnév alatt is ír.
      Mindegy, mert a könyvei aranyosak

      Törlés
    3. Ó, kár, semmi zaftos... :D Igen, közben én is felfedeztem a több álnevet. :)

      Törlés
  4. Én kicsit megvezetve érzem magam, Főleg, hogy a "hapsiról" egyéb infók is kamuk akkor?? Pl: A Szajna bal partján egy könyvesboltban dolgozik stb????? :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, minden kamu, bevallom egy kicsit túl költőien is hangzott... :)) Te egyébként olvastad a könyvet? Ez is része a poénnak. Máskor, lehet, hogy "megvezetésnek" éltem volna meg én is, de most csak fülig érő szájjal vigyorgok még mindig :))) Nekem hozzáadott az egészhez! Meg aztán, nem hibáztathatja senki, ha úgy gondolta, egy harmincas éveiben járó sármos pasitól jobban veszik, mint tőle...

      Törlés
    2. Olvastam és nagy kedvenc...még ezek után is. Oké, ha valaki ennyire nem szeretné felfedni magát, engem a körítés dühít- a kép, a kitalált sztori az íróról. Inkább ne áruljon el magáról semmit, mint csak csupa hazugságot.

      Törlés
    3. Pedig itt most a körítés pont extra pikantériát ad az egésznek. :) Nem tudom az új könyvön hogy van, majd megnézem...

      Törlés
  5. Nekem valahonnan rémlett, hogy a Nicolas Barreau csak álnév és az is, hogy valójában nő a szerző. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de első pillantásra az jutott eszembe, hogy ez a nő mennyire hasonlít Udvaros Dorottyára.
    Azért a könyvére is kíváncsi lettem :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem teljesen "felkészületlenül" ért.. :)
      Igen, tényleg, Udvaros, nekem még Ellen Barkin jutott eszembe. :)

      Törlés
  6. Most még inkább el akarom olvasni! :D Nem gyakori, hogy így 'megviccelik' az olvasókat manapság, nem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sem :) Vagy csak nem tudunk róla. Hú, mekkora botrány lenne, ha sorra elkezdene kiderülni... :D

      Törlés
  7. Nekem ez már nem volt újdonság, mikor kijött az első regénye kicsit utána is olvastam a "fickónak" és akkor derült ki számomra. Tudod, a kíváncsiság hajtott, hogy mégis milyen lehet a pasi, aki ilyen jó kis könyvet írt. Szerintem nagy poén! :) Gondoltam megírom neked az előző posztodhoz, de nem akartalak megfosztani - ahogy te fogalmaztál - a nagy AHA élménytől :))) És hát mekkora poén úgy is, hogy igazából volt a könyvéhez honnan ihletet merítenie, nem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! Minden szempontból hatalmas poén! :) Tudod mi a vicc? Hogy én is utánanéztem a pasinak, de csak a fb oldaláig jutottam - mert hogy van neki! :D -, és ott is tele volt minden német szöveggel, sőt német film szerintem már van is A nő mosolyából, mégse "fogtam szagot"... :D

      Törlés
  8. Ó, így már mindent értek! Tudtam én, hogy ezt nem írhatta férfi! Nagyon cseles, bírom az ilyeneket, még azt is megbocsájtom neki, hogy részben azért vettem meg, mert francia :) Még az is lehet, hogy befejezem valamikor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eladta magát echte (milyen szép német kifejezés :D) franciának! :)) Befejezed? Félbehagytad? Nem tetszett? :) Én azt is elhittem, hogy férfi írta, sőt, áldottam magamban, hogy nem nő, mert akkor biztos sokkal giccsesebb lenne... :D

      Törlés
    2. Én nagyon nőiesnek éreztem az írást, egy csomó kis aprósággal, ami női gondolkodásra vallott. Félbehagytam, mert irritál, ha nem értem az alapkonfliktus létjogosultságát, mármint, hogy miért kell titkolni azt, amit titkolnak, ha egyszer titkolják miért csinálják ezt meg azt. Tudom, hogy butaság, hisz a valóságban is egy csomót titkolóznak az emberek feleslegesen, abszolút jogos komikus elem, csak én nem szeretem.
      De ez a hír most annyira feldobott, hogy lehet befejezem egyszer, ha jobban rá leszek hangolódva :)

      Törlés
    3. Én is annak éreztem, de olvastam már hasonlóan kedves stílust (tényleg) férfitől. :) Ó, sajnálom az irritációt :D Ha valaminek az alapját hülyeségnek tartom, engem sem tud lekötni. De ezt most csak úgy vettem, mint egy szokványos, romantikus történetet, és nem vártam tőle sokat, úgyhogy kellemes meglepetés volt. :)
      Remélem sikerül majd befejezned, és átfordítja az élményt pozitívba, drukkolok! :)

      Törlés
  9. Múltkor nézegettem az idén várható könyvmegjelenéseket, köztük volt Nicolas Barreau új könyve, és Vanessa Rubio-Barreau könyve is. Már magam elé vizualizáltam egy házaspárt, akik egy napfényes, tóparti házban éldegélnek boldogan gépelve egymást mellett....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, róla még csak nem is hallottam, de valóban, milyen idilli álompárnak tűnnek így első hangzásra... :))

      Törlés
  10. Hát én most csalódtam. :( Mondjuk nőtől szép teljesítmény, hogy nem egy csöpögős romantikus könyvet írt, de sokkal jobban örültem volna, ha férfi az író. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom. :) Nekem már itt figyel a (nálunk) új könyve, várom, hogy olvashassam! :)

      Törlés