2013. január 18., péntek

Popcorn jelentések - Harry Potter és a Titkok Kamrája








Csak úgy, mint az első után, extra ráadásként most is megnéztem a filmet. Megint csak azt kell mondjam, hogy kitűnő munkát végeztek. Olyan változtatásokat eszközöltek, amikkel többségében egyetértettem...



Amit hiányoltam, és szerintem beletehettek volna, a kerti törpék "irtásának" módja a Weasley háznál. Vicces lett volna látni. :)
Ami kicsit más volt, de tetszett:
~mikor a repülő autót majdnem elüti a vonat
~mikor Neville Longbottom elájul a mandragóra órán
~hogy Ron rivallójának van egy higgadt, szép, "dicsérő"mondata Ginny felé
~ez nem eltérés, de nagyon tetszett, ahogy Harry nem csak idegen nyelven beszél (a kígyókkal) de kapott valami kísérteties hangot is hozzá. Ez így a könyvben nem volt kihangsúlyozva, csak hogy más nyelven beszél
~a Titkok kamrájáról Galagony beszél a filmben órán
~százfülé hörpintése után az "asszem hányni fogok" mondatok. 

Ami viszont kicsit furán jött ki, hogy a Teszlek Süveggel Harry a filmben Dumbledore szobájában beszél, ami nem volt rossz ötlet, csak utána azt hittem, hogy a főnix már csak a kardot fogja Harry kezébe ejteni a Titkok Kamrájában, de aztán mégis a süveget ejtette, amiben egyszer csak ott termett a kard. Nem igazán értettem itt a filmesek logikáját, de azért zavaró nem volt szerencsére...  

A film lezárása könnyeket csalt a szemembe, de ez szerintem inkább már a rajongásomból fakadt, mint sem a megható jelenetből. Na meg persze, mert Hagrid még mindig a szívem csücske és végre visszakaphattuk a a "busafejű" vadőrünket! :) Szép volt! Várom a folytatást! Eldöntöttem, hogy minden kötet után igyekszem megnézem a filmet is.  

~Értékelés: 10/8,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése