2013. február 24., vasárnap

Popcorn jelentések - Harry Potter és a Félvér Herceg








Az előző után kicsit fellélegeztem, mert mintha csak rászóltak volna a rendezőre, kicsit jobban összekapta magát...


Jobban odafigyelt a sok fantáziát rejtő apróságokra, amik a könyvből hiányoznak vagy más formában vannak jelen, de amik a filmből maximálisan kihozhatók. Gondolok itt olyanokra, mint mikor Lumpsluck lakását rendbe teszik és egy kis csillár kristály Harry lába alatt szorul, és most ennyi az összes amit fel tudok idézni... Még mindig nem bánt ezekkel elég bőkezűen, de már a jó irányba mutat a dolog. A többi rész is rendben volt. De ennél a "rendben"-nél sajnos megint nem sokkal több. 
Elég sok volt a változtatás, de legtöbbjükkel megint csak egyetértettem. A legnagyobb talán, hogy a filmben tudunk a szekrényről. Persze meg lehetett volna úgy oldani, hogy követi a könyvet és nem árulja el, hogy Draco miben sántikál, de szerintem is túl fantáziadús az ódon volt-nincs szekrény ahhoz, hogy a film ne használja ki...
Színészi alakítások közül most Draco-ét emelném ki. "Sunyi módon" megérett a fiú! Fel se tűnt és már olyan Harry-t főleg megszégyenítő drámai jelenetek játszik el, hogy csak néztem. A három főszereplőt egyre kevésbé szeretem és egyre kevésbé tudom elviselni. Még szerencse, hogy azért a könyvben ez nem így van, és különbséget tudok tenni közöttük. 
Gondoltam, ha már a könyvben nem sikerült meghatódnom Dumbledore halálán, mert nem voltam képes elhinni /felfogni, akkor majd a filmen... De itt meg az a helyzet, hogy Richard Harris volt nekem A Dumbledore. Michael Gambon nekem sokkal ridegebb és távolságtartóbb. Pedig a könyvbeli Dumbledore ennek pont az ellenkezője.
Összességében jobban tetszett, mint az előző, mutat jó irányba fejlődést, de majd meglátjuk mit "művelt" az utolsó könyvvel. 

Ui.:Az inferusokat viszont nagyon nagyon nagyon felesleges botorság volt Gollamosítani!!!

~Értékelés: 10/7


(we♥it.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése